портал книг
торрент
онлайн кино
игровой портал
все для компьютера
онлайн кино
Шановна Ліліє Михайлівно!
Ми позитивно ставимося до політики Міністерства освіти і науки України щодо такого вкрай необхідного реформування освітянської галузі, яка за 25 років так і не зазнала суттєвих змін.
Концепцією «Нової української школи» визначено основні зміни, які очікують загальну середню освіту. У ній зокрема зазначено, що нова школа «…створюється всією українською громадою в рамках широкого суспільного діалогу…», що «…освіта є ключовим елементом національної безпеки…», що «…маємо перетворити освіту на …джерело національної єдності…».
Зі всіх питань, які турбують учительську спільноту, науковців-словесників та громадськість у проектах змін особливо гостро звучить питання інтеграції предметів «українська література» та «зарубіжна література» у середній загальноосвітній школі.
Не слід все ж таки, враховуючи відкритість і прозоре обговорення реформування освіти в Україні, яке проводить галузеве міністерство, подавати об’єднання двох літератур у двох годинах як уже визрілий і доконаний проект.
Сучасний стан і виклики громадянського становлення, ідеологічна небезпека, трагічні події на Сході України, у Криму не сприятимуть такій інтеграції.
У цьому випадку нам не слід поступатися власним досвідом в користь досвіду інших країн, де така інтеграція відбувалася не в період військових конфліктів.
Ствердження національної ідентичності (абсолютно правильно задекларованої у «Концепції нової школи») й буде відбуватися саме через достатню кількість програмового матеріалу української літератури. А в пізнанні розмаїття культурного вираження інших країн українським школярам якраз і допоможе унікальний курс «зарубіжної літератури».
У разі гострої потреби пропонуємо більш широке публічне обговорення із залученням авторитетних представників науково-методичної та вчительської спільнот різних областей України.
Просвітяни Рівненщини сподіваються на виважений та мудрий підхід усіх причетних до реформування освіти в Україні.